Besökare

måndag 17 september 2012

Bra start på veckan!

17 sep 2012
Jag kickade igång den här veckan med att åka till gymmet. Jag var helt själv där och jag struntade i att sätta på någon musik. Ibland är det faktiskt riktigt skönt att träna, när det enda man hör är suset från fläktarna och sitt eget andetag.
 Idag började jag med triceps och pushdowns, sedan körde jag alla övningar i maskin: bröstpress, axelpress, bicepscurls och rodd. På ungefär 30 minuter hinner jag köra en övning á 3 set med 12-25 repetitioner per muskelgrupp, så jag håller ett väldigt högt tempo. När man kör många repetitioner anser jag att det ska vara högt tempo och dessutom vill jag hinna köra klart passen innan lillan vaknar.
 
Den här eftermiddagen ska vi bara ta det lugnt och försöka sova ikapp så många timmar det bara går.
 
Hoppas ni har en bra start på veckan!
Love,
Carro
 

13 kommentarer:

  1. Hej duktiga du,,kör hårt medan lillan sover,,bra..Härhar det regnat ända till nu,,men nu syns några blåa fläckar där uppe..hoppas på mer blått..Haé Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, vräkte tills för en timme sedan och nu är det riktigt fint väder. Kanske får bli en eftermiddagspromenad åxå, man måste ju liksom passa på ;)

      Radera
  2. Härligt att du hinner tajma in passen medan hon sover. Bra också med ett litet gym så du kan ta med henne in!

    SvaraRadera
  3. SV: Egentligen handlar det väl kanske inte så mycket att jag vill tappa i vikt. Det är nog snarare centimetrar som jag vill tappa. Dock vill jag bli av med lite av överskottsfettet som jag skaffade mig under förhållandet och tänker därför tappa några kilon innan jag börjar bygga lite mer muskler! :) Ha en underbar vecka fina du!

    SvaraRadera
  4. nja de blev mest matinköp :)haha, ja jag e alltid snäll mot lilla mamma

    SvaraRadera
  5. va snäll du är :) tack så mycket! vad gör du för kul?? kramar

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Härlig start på veckan - själv började man ju med en härlig lååångmåndag med konferens ;0)

    Men det är trevligt på jobbet också. Kommer du och hälsar på oss någonting?? Vi vill ju så gärna se September på riktigt!!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo få, klart jag kommer och hälsar på, men ska vänta någon vecka så hon får bygga upp immunförsvaret lite mer först. :-) kram

      Radera
  7. Imponerad! Ja, mycket mera kan jag inte säga annat än att jag är imponerad. ;-)
    Känner mig väldigt otränad just nu... :-)
    sv:
    Ja, det är verkligen viktigt att göra det ibland, för bådas skull.

    Ser att du länkat min blogg hos dig. Jättekul! TACK!!! :-D

    SvaraRadera
  8. Redan igång, helt fantastiskt! Förstår att det kan bli lite tidspress emellanåt med den lilla som kräver sitt. Kramiz

    SvaraRadera
  9. å Herregud... hur kan man ha din kropp efter man fött barn nyss? Du och kändisarna;-) Men shit vad jag är imponerad av dig, du borde verkligen jobba heltid som personlig tränare för man blir impad AB!!!!!! Och tack snälla för din peppande kommentar:-D
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Du ser verkligen oförskämt snygg ut! Tittar man på din kropp kan man inte tro det var så kort tid sedan du fortfarande bar på September. Det om något är respekt!

    Kramar

    SvaraRadera
  11. HAHAH!! Vafaan?! Har du verkligen fött barn?! :P Somliga har det jävligt bra med sin form.. :) jag däremot ser la ut att ha fött barn men kommer förmodligen aldrig att göra det :P

    SvaraRadera