Besökare

söndag 5 augusti 2012

Fånga Dagen

Vi vaknade ganska tidigt imorse och kunde då bevittna en härligt blå himmel. Alla olika vädersajter och appar var däremot eniga om att det inte skulle komma att bli en särskilt fin dag, men vi bestämde oss ändå för att skynda ut till skärgården och njuta av det lilla fina som det eventuellt skulle bjudas på. Det lilla fina visade sig sedan bli en praktiskt taget molnfri heldag med 22 graders värme och en härligt svalkande bris.

Jag tror att det är stunder som dessa, som populärt kallas för att Fånga Dagen och det har vi varit väldigt duktiga på den här sommaren. 

Love,
Carro 

5 kommentarer:

  1. Ja de där väderapparna.. de vet ju knappt vad det är för väder just nu!:) Jag springer också ut så fort solen tittar fram, för att passa på!

    SvaraRadera
  2. Hej du..Ja det var en fin cermoni,jag deltog bara under vigseln,för att ta lite bilder,annars var det deras barn och barnbarn som deltog...
    Ja Bengt är en fin kulturpersonlighet,som jag känt sen han var barn..
    Fånga dagen,det är lycka varje gång man lyckas..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja fånga dagen ska man absolut göra. Janne och jag tog med min Mamma och pappa 73 och 80 år gamla på en liten roadtrip idag. Vi åkte ute på landet, hittade ett sommarfik, var till Strömsholms slott där vi åt lunch, vi åkte på små vägar och hamnade till slut i en liten håla där vi sprang på inte mindre än 3 loppisar :) Jag tror att min mamma och pappa var väldigt nöjda med dagen :)

    Kram Kina

    SvaraRadera
  4. Gäller verkligen att ta vara på det lilla som den här sommaren erbjuder. Nu är tyvärr min semester dock slut och jag börjar jobba imorgon igen. Hoppas dock på några riktigt fina augustikvällar!

    SvaraRadera
  5. Härligt! Helt rätt att försöka ta vara på den lilla sol som visat sig den här sommaren...

    Kramen

    SvaraRadera