Besökare

onsdag 29 augusti 2012

Ett gott skratt...

Jag är en lyckligt lottad tjej som har en så fin man. Han är underbar på alla sätt och vis och har så varit från första gången han klev över tröskeln till min lägenhet. Man kan prata om allt med honom, även sådant som egentligen inte går att prata om. Han förstår mig, stundtals bättre än vad jag förstår mig själv. Vi skrattar ihop och taket här hemma är högt, men väldigt hjärtligt.
Som igår till exempel. Han satt med paddan och hade kikat in på den här sidan och sa att han gillar bilden ovan, som jag hade lagt ut igår. Jag såg hur han granskade skärmen noga och sedan utbrast han:
"Du ser ut som en rysk kulstöterska!"
Det behöver aboslut inte vara något fel på kulstöterskor, men jag blev så paff av kommentaren att jag brast ut i gapskratt. Sedan pekade han på håret (som jag nu har gjort en cirkel runt) och sa att man skulle kunna tro att det är armhålehår som syns under min högra arm.
 
(Ta nu inte illa upp ni som läser det här. Ni får jättegärna ha mycket hår under armarna it ain't my bloody business, men personligen vill jag inte ha det och det vet Älskling mycket väl.)
Ett gott skratt...
Inget kan väl värma hjärta och själ bättre än det?!
Love,
Carro 
 

7 kommentarer:

  1. Ha,ha! Tänk så det kan bli..

    Härligt att du träffat din drömprins, Carro - det är du värd!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej! Var med & TÄVLA om ett ”Cupcake-halsband” på min blogg ♥
    http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/august/tavling-i-samarbete-med-beccadesignse.html


    Kramis ♥

    SvaraRadera
  3. ja jag måste säga att den e ganska bra :) o de gäller ju att slösa så mycket som möjligt

    SvaraRadera
  4. du är så snäll :) tack, mötet gick bra! åker nog till sydney nästa år... har du varit där?? kramar

    SvaraRadera
  5. tack det hoppas jag med han får göra snart.
    ensamt hemma när sonen sover.
    Hehe härligt att ni kan ha sådana skämt.
    tror att man måste kunna ha det och bjuda på sig själv också i en relation.
    hoppas du har en fin kväll jag ska sova nu kram

    SvaraRadera
  6. Hahahaha! Tack för dagens garv :) Hoppas ni mår bra i fredagsrusket för jag gissar att det regnar även hos er idag.

    Kram Kina

    SvaraRadera
  7. Hahahahahahahhaha!! :D Härlig man du har! Är så glad för din skull! :)

    SvaraRadera