Besökare

söndag 15 juli 2012

Vecka 34 *pust å stånk*

"Kära Gula Favvo-klänning, jag lovar att inte sätta på mig dig igen förrän jag är i riktigt bra form..."
Då har vi kommit till vecka 34. De senaste veckorna har verkligen rullat förbi snabbt och det börjar bli ganska tungt och otympligt. Att gå upp för en trappa känns nästan som att bestiga ett berg och att plocka upp något från golvet är nästan som ett träningspass. Däremot hoppas jag att kommer att kunna fortsätta att träna i någorlunda mängd, åtminstone någon vecka till. Promenader, afro, crosstrainer och enklare styrkeövningar på gymmet.

That's my cup of tea!

Det är visserligen inte särskit konstigt att det börjar bli pustigt och stånkigt. Bruden väger, enligt mina beloved gravid-appar, ungefär 2300 gram nu och är ungefär
44 centimeter lång.


Love,
Carro 

8 kommentarer:

  1. Inte långt kvar nu e. Känns som det gått jättefort tycker jag som bara läst om det..:)

    Hoppas du får fortsätta må så bra som du gjort även om det börjar bli tungt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande spännande! :)
    Kul att allt går så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. SHIT!! Är hon redan så "stor"?? Fast iofs.. det är ju inte så långt kvar nu! ;)

    sv: jag har prel.bokat mig till kursen som är i september, i Gbg. Skall kolla med chefen om det går att fixa in någon ersättare åt mig. Kökschefen slutade nu innan sommarn så det kommer vara lite...kaos..ett tag på jobbet nu =/ Jag tycker du kan gå i gbg istället!! ;) Åh! Vad är det för kostutbildning??:D Den har jag inte hört talas om=)

    Å vad tråkigt att du inte kan njuta av sådan mat nu =/ Jag äter det åt dig under de resterande 2 månaderna! Bara om du tar mina extrakilon ;) Nemas problemas :P

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem, du och kulan! :)

    SvaraRadera
  5. oj, är hon så stor redan! :D va roligt!! SV: Jaa, man märkte verkligen när man var där att örebro är en cykelstad! ;) jag har jobbat hela dagen på jysk och städjobbet som börjar idag och pågår nu i fyra veckor. har fullt upp med andra ord! :) Kramar

    SvaraRadera
  6. Om du är i vecka 34 redan nu finns det väl en risk att September föds redan i augusti?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är väldigt stor chans/risk att hon föds i September. Det absolut första datumet vi fick var 1a september och redan då bestämde vi oss för namnet, om det skulle bli en tjej. Sedan har vi fått olika datum (från mitten på augusti - andra september). Oavsett vilken månad det blir, kommer hon dock att heta September (med risk för att hon kommer att få förklara sin namn-story typ tusen gånger i livet...) ;-)

      Radera
  7. Va bra du passa i den klänningen :)

    SvaraRadera