Besökare

måndag 16 juli 2012

Filar på ett OUTSTANDING träningsprogram...

Igår började jag fila på träningsprogrammet som jag ska börja köra när September har kommit. Med vetskapen om att det kan behöva justeras en hel del, eftersom ingen kan förutse hur vardagen med en nyfödd kommer att se ut, känns det ändå både inspirerande och spännande att börja planera träningen. Det lugnar även min "träna hårt och fokuserat-abstinens" väldigt bra. Träningsupplägget kommer att börja med en light-version där jag beräknar att köra all träning på hemmaplan under den första månaden, för att sedan smyga in lite gymträning under den andra månaden.

Samtidigt som jag håller på att strukturera upp mitt eget tränings- och kostprogram, arbetar jag med andra program vid sidan av. Om allt går enligt planerna hoppas jag kunna gå Paulun's kostrådgivarutbildning inom en snar framtid och efter det kan jag titulera mig Diplomerad Kostrådgivare. Jag har en särskild mapp i min inkorg med väldigt många mailförfrågningar kring kost och träning. Det är något jag ser väldigt mycket fram emot att kunna börja jobba mer seriöst med i framtiden. Lustigt nog känner jag en otroligt stark drivkraft inom mig nu och ser massor av möjligheter i den stundande mammaledigheten.

Allt blir vad man gör det till, eller hur?

Love,
Carro

7 kommentarer:

  1. Spännande med utbildningen! Och kul att få börja planera, hoppas allt går bra så du kan komma igång snabbt efter förlossningen!

    SvaraRadera
  2. Åh Carro.. Bli min pt.. :)) behöver komma igång rejält// Heléne

    SvaraRadera
  3. tack snyggis det är bara toppen här
    ska bli super kul att bli gudmor till systers lille när den kommer.
    Hon är ju gudmor till min Dennis.
    Nu ska jag ut i parken och låta sonen gunga en snabbis innan vi ska ta kvällen.
    Vad gör du?
    kraaams

    SvaraRadera
  4. Du är grymt inspirerande med din träning! Och så vacker gravid som du är, är det inte många som är! Heja dig:-))
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Många spännande projekt på gång, vad kul. Vilken perfekt bild+text du visar, får man låna den av dig??? Har varit och tränat på gymmet idag och nu är "redan" dag 3 över, än så länge känns det kanon :) Hoppas du haft en bra dag!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  6. Låter otroligt härligt. Måste försöka sätta mig och få till nå vettigt träningsschema inför hösten jag också. Ypperligt tillfälle att göra det nu under semestern ju..:)

    Kostrådgivare låter riktigt kul. Får man ställa sig på kö till första kund sedan då? :)

    Hoppas ni får en fin vecka! Kramar

    SvaraRadera