Besökare

torsdag 26 juli 2012

Ner som en pannkaka - Upp som en sol...

Idag har jag haft en helt feberfri dag och smärtan i njuren är inte längre ohanterbar. Länge leve antibiotika!!!

Som på beställning har det varit riktigt fint väder här idag. Visserligen knappt 20 grader, men ganska lagom för en gravidtjockis som varit golvad och nere för räkning i några dagar. Vi har spenderat dagen på altan och tagit det allmänt lugnt.
Fanta Zero - läskande gott i sommarsolen
Man skulle kunna vara så pass kaxig att påstå att jag har det jäkligt bra just nu. Jag toppar mitt mos med att OS tjuvstartade igår och det började ju trevligt med damernas vinst i fotbollen med 4-1. Nu sitter vi och peppar inför herrmatchen mellan Storbritannien och Senegal, där jag hoppas att Good Old Ryan Giggs ska leda Storbritannien till medalj.


Love,
Carro 

1 kommentar:

  1. Mors,,Ja du,Ice Age filmerna ska nog ses tillsammans med barn,tror det blir kuligare då,barnen är så direkta,känner till karaktärerna,skrattar innan vi vuxna fattar att det var roligt,,jag har set 1an-3an och nu 4an.
    Skönt att du är nästan fit for fight igen..Haé Kram.

    SvaraRadera