Besökare

tisdag 3 juli 2012

En dag vid havet

Vaknade upp till en klarblå himmel vid sextiden imorse. Dagar som dessa får bara inte slösas bort, så jag gick ut och satt mig på altanen i morgonsolen. Resväskan är packad och just nu på väg ner till Stockholm. Den blir lättare och lättare för varje gång jag flyger. För några år sedan lyckades jag aldrig hålla 20kg-gränsen, men har heller aldrig behövt betala någon extra avgift. Folk har väl helt enkelt överseende med att kvinnor gillar kläder och skor...

Måste förresten berätta att min ögonsten blev såld igår. Personen som köpte den gjorde sig ett riktigt bra köp, trots att han varken fick med CARRO-plåtarna eller änglarna ;) Nu återstår bara frågan vad jag ska ha för bil härnäst...

Idag blir det i alla fall en dag vid havet. Chicko var ju här hemma igår, så nu är det min tur att hälsa på honom. Jag hoppas att vattentemperaturen har stigit lite mer sedan midsommaraftonens 14 grader, men oavsett temperatur blir det självklart bad.

Apropå en dag vid havet: Kommer ni ihåg den här underbara sommarlåten?


Önskar Er Alla en Härlig Dag!!!


Love,
Carro

4 kommentarer:

  1. Håller med dig, en dag som denna får inte gå till spillo, underbart väder och det får vi ta tillvara på medans den är här. =)

    SvaraRadera
  2. Jag är expert på att spara kläder av just den anledningen "den kan jag ju komma att behöva när jag ska på maskerad, eller blir gravid m.m." Vet att jag älskade att rota i mammas garderob som liten - när & om jag blir mamma vill jag gärna ge samma sak till mina barn=) Så jag sparar, och har plats för det!

    SvaraRadera
  3. Jag lyckas aldrig att hålla 20-kilos gränsen så jag löser alltid extra övervikt direkt. Kramiz

    SvaraRadera
  4. Härligt väder fick vi här också igår...hoppas att det håller i sig ett par dagar! Kramiz

    SvaraRadera