Besökare

onsdag 4 juli 2012

Ready for Takeoff :)


Jag har precis kommit hem från ett besök hos barnmorskan. September fortsätter att växa så att det knakar och tillsammans har vi gått upp knappt 7 kilo, som snarare känns som 27. Jag fick även ett intyg som bekräftar att jag är i god kondition att flyga, vilket ju var tur eftersom vi drar hemifrån om tre timmar.
Lilla September är en riktig globetrotter. Vi är i vecka 32 nu och hon har redan avklarat Thailand, Portugal, Egypten och snart Turkiet. Förstå vad vi ska plåga henne om det när hon blir större:

"Här var vi när du låg i min mage utan att jag visste om det. Jag blev så sjuk att jag svimmade över ryssarnas solstolar på stranden."
(Thailand)

"Där var vi när jag kände dina första sparkar."
(Portugal efter yogan + bad i det 13-gradiga havet)

"Vi spelade vollyboll här och mormor var också med på semstern".
(Egypten)

Ser fram emot de nya semesterminnena som vi ska samla på oss i Turkiet nu.

 Ready for Takeoff!!!

Love,
Carro

11 kommentarer:

  1. Du é ju bara för härlig =)
    Precis så där kommer ni att säga till henne sen.
    Oj vad "smal" du är, syns inte alls att du är så långt gången. Det klär dig verkligen att vara gravid.
    Nu har du väl grundat så mycket att du inte bränner dig (fast det brukar du väl inte göra)
    Ha det nu så JÄTTEskönt. Ta hand om er
    många kramar/Y

    SvaraRadera
  2. haha ja mitt kort tog de om 2 gånger på min begäran, såg ju inte klok ut och påtalade att de va fel på deras kamera och att ja va snyggare i verkligheten :)) lycka till och hoppas att du oxså kommer igenom gränskontrollen

    SvaraRadera
  3. Ha det skönt i Turkiet nu. :) Och ta hand om den lille i magen :)

    SvaraRadera
  4. Oki,ha en riktigt skön och avkopplande semester i Turkiet..Kramen.

    SvaraRadera
  5. En riktig globetrotter precis som sin mamma och pappa :) Photoscape torde vara ett ganska lättförståeligt program då till och med jag börjar komma underfund med det bara efter ett par dagars användande. Kan rekommendera det. Färdiga ramar, kollagemallar mm mm. Hoppas nu ni får en riktigt härlig semester i Turkiet. Ta hand om er!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  6. Ha det helt underbart nu! Och värm upp landet till mig som åker om någon vecka...;)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ha det underbart och ladda dina solceller! kramiz

    SvaraRadera
  8. Ha det riktigt trevligt i Turkiet och få nya minnen till September :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ha en härlig tid i värmen och tänk inte alls på mig som simmar i regn och kyla imorgon haha!

    SvaraRadera
  10. Jag ser inte ens att du är gravid på bilderna! Helt otroligt.

    /Mike

    SvaraRadera
  11. Hihi, vilket härligt inlägg :D Och inte att förglömma; "Och här (nåt land) blev du till!" :P

    SvaraRadera