Besökare

fredag 20 juli 2012

Båtpremiär

Tro det eller ej, men det har nu varit fyra fina sommardagar i rad här i Söderhamn. Vi har tillbringat de tre senaste dagarna ute i skärgården hos mina föräldrar och igår eftermiddag blev det även en båttur.

Tyvärr ligger vattentemperaturen fortfarande på blygsamma 16 grader, så jag är den enda i sällskapet som vågar mig på några uppfriskande dopp.
Vi gjorde ett strandhugg på den mysiga lilla ön Vitgrund.

Det är något alldeles speciellt med havet, särskilt i kombination med blå himmel och världens bästa sällskap.
Idag stannade vi på bryggan hela dagen, där vi förutom det härliga sommarvädret bjöds på gofika.

Mamma skämde även bort det här svanparet och deras sex ungar, som matades med bröd. Ståtliga fåglar.

Love,
Carro

1 kommentar:

  1. Låter som Sverige bjuder på riktigt fint väder lagom till jag håller mig borta..:)

    SvaraRadera