Besökare

lördag 28 juli 2012

Back to Rock 'n' Rollen

Idag är det sista dagen på min antibiotikakur och jag känner mig helt återställd. Jag må ha en förmåga att bli jäkligt sjuk när jag väl blir sjuk. Samtidigt är jag välsignad att ofta kunna återhämta mig rekordsnabbt, vilket är särskilt bra nu när sommaren visar upp sig från sin absolut bästa sida.  

Mor och fars sommarparadis igår  - Can't get enough!!!
Däremot ska jag göra ett brejk i sommarens lata lunk ikväll. Igår ringde en restaurangägare i sista minuten och undrade om jag kunde ta ett gig. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men det tog mig bara några sekunder att tacka ja. Kanske var show-abstinensen större än vad jag anat, efter att jag har haft speluppehåll i en och en halv månad? Nu är det bara att ge sig f*n på att kroppen och rösten ska fixa kvällens stora utmaning.

Det mesta går om man verkligen vill.

Love,
Carro

10 kommentarer:

  1. ja det är så sjukt många människor här det går inte komma fram inne i stan..
    Hur är det med dig idag då? kram :)

    SvaraRadera
  2. Jäkligt snygg bikini - matchar så fint med magen=)

    SvaraRadera
  3. Åhh vilket fint ställe, paradis är det absolut! :D Snygg bikini btw! :) SV: Inte så långt kvar nu då iaf, september är verkligen de coolaste namnet! :) Ha de bra! Kramis

    SvaraRadera
  4. ja hehe dom blev riktigt mumsiga
    nu ska denna trötta mamma ta sig till sängen kom från sjukan nyligen så är hela slut.
    fin bild och så fin mage du har.
    Nu blir det att se slutet på rasmums på luffen bara.
    hoppas du har en fin kväll
    kraaams

    SvaraRadera
  5. Haha, du en tuffing, hoppas giget går bra!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  6. Att man jämför bodrum med st tropez har väl egentligen inte så mycket med hur det ser ut att göra. Man tänker nog snarare på alla lyxbåtar och fina villor som ägs av turkiska kändisar. Som turkiets motsvarighet... Marstrand kanske kan liknas med sveriges haha;)

    SvaraRadera
  7. Mors,,Skönt att du är mört o kry som en pigg...Lycka till med liret..Haé Kram.

    SvaraRadera
  8. Ser mysigt ut! Vart ligger din mamma och pappas sommarparadis?

    SvaraRadera
  9. I Söderhamns skärgård :-)

    SvaraRadera
  10. Mmmm.. ÄNTLIGEN kom den RIKTIGA sommaren! Hade nästan gett upp ett tag!!
    Det gäller att njuta.. Bara två veckor kvar av semestern nu. Lite ångest..

    Hoppas det gick bra med giget!
    kramen Jenny

    SvaraRadera