Besökare

måndag 25 juni 2012

Underbar Midsommar

Vi firade en härlig midsommar hos mina föräldrar. Solen sken och det var en av de få dagarna hittills, som man har kunnat gå i bikini ända tills strax före sju på kvällen. Förutom sol, bästa sällskapet och min alkoholfria öl bjöd dagen på många andra härligheter:
Sill- och fisklunch fungerade faktiskt väldigt bra utan den annars traditionella nubben.

Vi avklarade även årets premiärdopp. Lagom skönt i det 14-gradiga vattnet...

På kvällen vankades det grillning och som sig bör var vi nio personer, som uppskattningsvis åt för femton personer.

Alla blev mätta och belåtna.

Underbar avslutning på en underbar dag.


Love,
Carro

7 kommentarer:

  1. Ja du Carro,att du fick en härlig midsommarafton kan jag se,,förbaskat fina bilder..Haé Kramen.

    SvaraRadera
  2. haha ja vem vet de kanske kommer nån dag, men de e ganska tråkigt så de lär nog få vänta ett tag

    SvaraRadera
  3. Ojojojojjooj vilket väder ni haft under midsommarafton!!! Ni var lyckligt lottade kan jag ju medela för det verkar som det varit riktigt "midsommar väder" i resten av landet förutom lokat över Carro... ;)

    Öl gillar jag inte, ölsuget försvan med cigaretterna men kan tänka mig att alkoholfritt vitt är mkt godare om man tar ngn torrare variant av vin.. =)

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni fick sol! Vi hade sol på morgonen men regn hela eftermiddagen.

    Tack för gratulationen förresten, magen växer så det knakar nu så jag återkommer säkert med massa frågor om hur du gjort med ditten och datten! ;)

    SvaraRadera
  5. Ååh, vilka härliga bilder! Fantastisk midsommar har ni haft iallafall, helt klart! :) Tack för tipsen med träningsboken o det! =) Hur är det annars, fina Du? :) Går det bra med magen?=)

    SvaraRadera
  6. Här bjöd midsommarafton också på fint väder, den enda dagen på som känts som en riktigt sommardag så här långt. Idag öser regenet ner utanför fönstret :(
    Ha det gott!

    Kram Kina

    SvaraRadera