Besökare

söndag 10 juni 2012

Skärgårdsdrömmar

Vi har haft en underbar helg. I fredags var vi på middag hemma hos mina föräldrar och kunde för första gången i år sitta ute till klockan nio på kvällen. Kvällar som dessa är verkligen värda att längta efter!

Jag, Christer Jansson och Monica Törnell

Igår spenderade vi dagen i Hudiksvall och kunde även där luncha utomhus - myyys. På kvällen var jag iväg och gjorde ett gig på en 50-årsfest tillsammans med min vän och kollega Christer på en skärgårdsrestaurang i Söderhamn, Albertina. Vi har aldrig spelat ihop tidigare, så det var en spännande och trevlig kväll.

Innan vi drog igång partymusiken, fick gästerna finfin underhållning till kaffet av min före detta elev Madde och hennes kille Filip.
Duktig duo!

Utsiken från Albertina tjugo över två på natten. Älskar de ljusa sommarnätterna.
Jag tog ju graviduppehåll från spelningarna för en månad sedan, men det var väldigt roligt att bryta av med ett gig. Själva kvällen gick bra också, men jag blev ganska snart påmind om varför jag tagit uppehåll: Ryggen fixar inte showdansen, även om det för en kväll var värt smärtan för att få schäjka loss.

Kvart i fyra - Morgonsol på altanen hemma

När jag kom hem var Älskling fortfarande vaken, så vi kollade på NHL-finalen innan vi somnade efter fyra på morgonen. Olyckligt nog vaknde jag sedan halv sju, så det här blir nog en seg söndag. Samtidigt känns det väldigt bra, att verkligen har tagit väl till vara på en sådan underbar sommarhelg.

Love,
Carro

6 kommentarer:

  1. Låter som du haft en härlig helg. Och vilka fina sommarbilder du bjuder på. Visst ska man ta tillvara på varenda sekund när man får en sån där riktigt härlig sommarkväll :)
    Kram Kina

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken underbar helg du verkar ha haft!! :) Och vart har du köpt klänningen?! :D (känns som det är det enda jag frågar varje gång jag kommenterar :P )

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Helt rätt att njuta av de ljusa sommarkvällarna.. Dagens väder har ju varit lite upp och ner så det känns inte som om du missat så mkt genom att slappa och seeega denna dag!

    kramen jenny

    SvaraRadera
  4. Sverige är fantastiskt! Och du med!

    Cykeläventyret nu dokumenterat!

    SvaraRadera
  5. Låter som en underbar helg! Antar dock att ni inte haft lika härligt sommarväder idag.

    Själv har jag jobbat större delen av helgen men men. Hoppas på massa härliga sommarhelger framöver..:)

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara sommar bilder du tagit, det är allt annat änsommar här just nu..... Reeeeegn står på väderprognosen och det har vi haft hela helgen med, lite träligt men samtidigt rätt skönt att det ej är för varmt imed mina fötter...

    SvaraRadera