Besökare

måndag 11 juni 2012

HEJA SVERIGE!!! *KlappklappKlappklapp Klapp*

Är på gång. Är laddad. Är tänd.
Ikväll smäller det!!!
Med matchtröjan på sedan 07.00 går jag omkring full av förväntan inför kvällens premiärmatch mot Ukraina. Trots vårt usla försvar och minst sagt ringrostiga målvakt, sticker jag ut hakan och säger att vi vinner med 3-1. Som alltid när Sverige (och Manchester United) spelar, bettar jag hälften med huvudet och hälften med hjärtat. Efter att ha sett danskarna spöa Holland i lördags, vet jag att allt kan hända - vilket ju talar för Sverige!

Ölen står just nu på kylning. Jag hade tidigare aldrig köpt idén med alkoholfri öl, men liksom med mycket annat har jag omvärderat mina åsikter även på den punkten. Min alkoholhaltiga favoritöl är vanligtvis Hoegarden (en veteöl som jag pressar ner lite citron i) och nu förtiden är Clausthaler min alkoholfria favorit.

Bara några timmar kvar nu...

HEJA SVERIGE!!!!
*Klappklapp Klappklapp KLAPP*


Love,
Carro 

3 kommentarer:

  1. Du är ju fullständigt galen!!!
    *skrattar hjärtligt*
    Kram/Y

    SvaraRadera
  2. HEJA SVERIGE! Vilken härlig inställning du har till fotboll, själv tittar jag mest med ett halvt öga men maken sitter klistrad :)
    Nu håller vi tummarna!

    Kram Kina

    SvaraRadera
  3. Själv tänkte jag göra en tidig kväller och gå och sova... Tur vi alla är olika..;)

    Hoppas det går bra för Sverige iaf!

    SvaraRadera