Besökare

måndag 7 maj 2012

TV-Underhållning...

TV:n går ovanligt varm här hemma nu. Engelska fotbollen är inne på sista veckan och igår avgjordes den italienska ligan. Sverige visar finfin form i hockey-VM och nedräkningen till fotbolls-EM har börjat på allvar. Priset till helgens mest underhållande program går dock till gårdagens partidebatt. Tyckte det var på tiden att de fick göra sina röster hörda i livesändning. Många av er vet att jag förespråkar blått och jag kände mig oerhört belåten över Fredde Ärrs insats igår. Lugn och konkret, som alltid.

Spännande med "nykomlingarna" också. Ska inte fördjupa mig mer i ämnet just nu (svårt att diskutera politik utan att göra folk upprörda), men Gustav Fridolin... Man kan väl säga att det inte direkt var hans kväll igår. Tyckte nästan synd om honom.

Love,
Carro

3 kommentarer:

  1. Du är ju bara sååå himla rolig =)
    Så fiffigt av dig att göra halva dig röd och blå.
    Politik är verkligen inte min starka sida.
    Hoppas du är bättre i ryggen eller iaf står ut, du har ju ett tag kvar. Så skönt det ska bli va att åka till Egypten och "vila" upp dig. Kommer säkert att kännas tomt för dig att inte vara ute och sjunga på helgerna nu på länge men med tanke på hur fort magen växer så.....
    Sköt om dig och hälsa Leif och ha en riktigt skön semestervecka
    Kram och stort TACK för dina besök i min blogg. Blir såå glad när du dyker upp.
    //Yvonne

    SvaraRadera
  2. Hejsan!"

    Men du det var nästan lite popkonst över dagens bild.. Synd att jag missade partiledar debatten igår - den verkar ha varit sevärd.. Hört från flera håll att den var bra..

    ...det som är lite spännande är att både sossarna och moderaterna är nöjda med "de sina".. Hur kan det gå ihop??

    Hoppas att du har fått vila upp dig så att du orkar med jobbet i veckan.

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  3. Men visst är det så att blå är en fin färg... =)

    SvaraRadera