Besökare

tisdag 8 maj 2012

Just Another Passion...

Igår kväll var jag ensam hemma och passade då på att ägna lite tid åt en av mina passioner, bikinis. För en och en halv månad sedan sorterade jag upp alla mina bikinis i två högar; Potentiella Beach 2012 Bikinis och See U After September Bikinis, varav den sistnämda högen hamnade längst inne i förrådet.

Det där med bikinis är inte det lättaste i sjätte månaden, men det är ju bara att bita i det berömda äpplet och konstatera att naturens lagar INTE anpassar sig till passioner för bikinis. Efter att ha sänkt kraven med ungefär 80% lyckades jag, efter att ha valt bort 8 bikinis, bestämma mig för inte mindre än 15 stycken, som skulle kunna få hamna i resväskan. Problemet är ju att vi bara ska vara i Egypten i en vecka...
Jag har försökt att sålla, men när det gäller passioner är det inte så enkelt. Hur ska man exempelvis kunna välja bort svart- och silverfärgat ormmönster, stjärnor i svart silver och rosa, leopardmönster, glansigt guld eller en skinande nitbikini?

Och som pricken över "i" på dessa I-Landsproblem ska jag ikväll gå igenom min andra passion: klänningarna som ska med till Egypten.


 Det är underbart att vara kvinna, sa jag det?


Love,
Carro

2 kommentarer:

  1. Haha, ja visst är det svårt med världsliga problem!? ;) fast man ska vara glad att man ändå har så enkla problem, det hade kunnat vara värre.

    SvaraRadera
  2. Kläder är alltid skoj - även om jag själv inte är ngn fantast av bikinis..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera