Besökare

torsdag 24 maj 2012

Träningen...


Det har inte blivit mycket till träning de senaste tre veckorna. Först blev jag ju sjuk och i samma veva började ryggen strejka på allvar. Sedan blev det semester och det enda jag åstadkom i träningsväg då, var några sammanlagda timmars vollybollspel under de tre första dagarna. Sedan gjorde sig ryggen påmind igen och i kombination med den stigande värmen, blev det bara lata dagar på solstolen mot slutet av semestern.

Nu har dock den kollapsade magen börjat samarbeta lite bättre med mig, så imorgon tänkte jag faktiskt prova på en promenad. Ingen powerwalk i högt tempo och med långa kliv, men kanske en minipowerwalk. Det vill säga en promenad med små små steg, tagna i högsta möjliga tempo. Man blir smått galen av att inte kunna köra på med träningen.

Håller tummarna för att ryggen fixar morgondagens utmaning!

Love,
Carro


2 kommentarer:

  1. Ja det är inte lätt alla ggr med träningen, jag funderar på att låsa mitt gymkost nu för jag börjar bli som en vattenbalong...

    Bättre att röra på sig det man kan än inget alls och om inte ens det går ja dåfår man helt enkelt vila för det är väldet kroppen behöver, den är ju rätt bra på att säga ifrån. =)

    SvaraRadera
  2. Aj aj hoppas ryggen är bättre nu!ha det fortsatt gott ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera