Besökare

torsdag 3 maj 2012

Säsongspremiär

Idag slutade jag tidigt, så jag och fröken September passade på att köra säsongspremiären  på solbädden. Det var bara 11 grader i skuggan och det blåste ganska kallt, men ändå är det en viss mysfaktor att kunna lägga sig ute i solen på vårkanten. Eftersom vi åker till Egypten om en och en halv vecka, är det även direkt nödvändigt att få åtminstone någon sorts grundbränna innan.
Nu börjar kulan formas på allvar. Fick jag bestämma skulle den kunna ta en växtpaus i sisådär tre veckor nu, så att jag fortfarande kan ha några av mina favvoklänningar i Egypten...

Love,
Carro

4 kommentarer:

  1. Men vilken söt liten kula du har, lite annat mot min badboll.. ;)

    Steka sig i solen hör våren till, vi satt nyss i solen med och det var småkallt men ne där skulle vi sitta i shorts o t-shirt för att få lite sol och x-tra d-vitamin.. =)

    SvaraRadera
  2. Fina magen! Hur mår den blivande mamman? :)

    SvaraRadera
  3. Nej men GRATTIS tjejen! :)

    SvaraRadera
  4. Åååh, sööt mage!!=)

    SvaraRadera