Besökare

onsdag 9 maj 2012

Even More Passion...

Igår ägnade jag kvällen åt ytterligare en passion: Klänningar. Det kan låta konstigt i mångas öron, men jag verkligen känner hur hjärtat bultar snabbare när jag öppnar dörrarna till mina två garderober, där alla mina klänningar hänger i färgskalor.
Även om samtliga klänningar satt minst sagt annorolunda, fanns det lyckligtvis några som fortfarande var helt användbara...

...så nu kan den riktiga vårvärmen även få komma till Sverige om den vill.

Kritvit klänning som bara väntar på att få bli nerspilld...

...och naturligtvis bara tål kemtvätt.

Det kan inte glittra fööör mycket.

Praktiska strandklänningar - just love them!

Mitt livs bästa köp i klänningsväg får självklart också följa med till Egypten.

Hur är det med er läsare då?
Vad bultar era hjärtan lite extra för?

Love,
Carro

8 kommentarer:

  1. Det gjorde mitt också, innan Thailand... förhoppningsvis kommer det suget tillbaka i höst (åtminstone i någorlunda grad) :=)

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Ja den vovven har personlighet,en helt underbar liten varelse...Oj det var ett gäng läckra klänningar du visade upp..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Du är så fin i dina klänningar, jag gillar det med men oftast känner jag mig obekväm i de konstigt nog...

    Ja du vad mitt hjärta bultar fördet är nog mina joggingskor... ;)

    SvaraRadera
  4. Du är så fin i dina klänningar, gillar själv klänningar med men känner mig lite obekväm i de konstigt nog..

    Mitt hjärta bultar nog lite x-tra för mina joggingkor... ;)

    SvaraRadera
  5. Klänning "två" var grymt snygg!!
    Vart kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  6. Elin: Någon liten Boutique i närheten av Gamla Stan i stockholm :)

    SvaraRadera
  7. vilka outfit du presenterar, du är så grym tjejen
    Blev bättre och bättre
    kram

    SvaraRadera