Besökare

tisdag 17 april 2012

Träningen vecka 15

När jag hade påsklov förra veckan hade jag tänkt att jag skulle hinna med några extra pass. Det blev snarare tvärtom och jag prioriterade att komma ut i friska luften istället. Tidigare har jag aldrig ansett att Powerwalks ger mig särskilt mycket i cardioväg, men med mina nya förutsättningar kommer jag upp i en medelpuls på 130, vilket inte är fy skam. Tydligen bränner mina Powerwalks riktigt bra också, för trots att jag käkade skyhöga kalorimängder, rörde sig inte vågen ett gram.
Fröken September tycks vara ett riktigt matvrak :P 

Måndag: Powerwalk 60 min
Tisdag: CrossTrainer 2x30 min, Sittande lårcurl 2x15 rep (tvungen att bryta pga att det inte kändes okej).
Onsdag: Powerwalk 60 min
Torsdag: Powerwalk 60 min
Fredag: VILA
Lördag: CT 3x10min, Bröst/Biceps/Triceps: Superset 3 övningar á 3 set
Söndag: Powerwalk 60 min

Totalt: 365 min (6h) träning,
varav 330 min kondition.
Love,
Carro

7 kommentarer:

  1. ÄR det såhär du tränar när du ska bränna fett? Skulle gärna vilja ha lite tips på hur man bränner fett inför sommaren på bästa möjliga sätt! Tack på förhand :)

    SvaraRadera
  2. Hej! åh vad jag önskar man brände lite kalorier ;=) i stället för att bara fylla på...hoppas ni mår bra ;=) kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ja man får förena nytta med nöje... ;P
    Precis! Det är jue som det är det... idag har allt vädergudarna varit extra veliga dock... :D Allt från massor utav snö till regn och sen hagel... Och däremellan sol...

    Nämän grattis till tillökningen! En som är tillverkad på nyår... själv så är jag gjord på midsommar hihi...

    SvaraRadera
  4. Anonym: Nä, jag tränar inte såhär när jag ska bränna fett. I nuläget vill jag ju inte göra det, eftersom jag tvärtom ska gå upp i vikt nu (med September i magen). Slänger upp ett inlägg om fettförbränning senare i veckan, så kan du storsatsa för BEACH 2012 :)

    SvaraRadera
  5. Ja du Carro,,det är en annan gubbe vars ena namn är Simon,,du får grunna lite till,,Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. Önskar att jag kunde pinna på riktigt med powerwalks men nu har mina fogar börjat säga ifrån lite, men men tränar ju mkt annat så.. =) Och en promenad är alltid skön at ta... =)

    Grymmt duktiga vi är som håller igång så nu fast vi bär på ett x-tr liv. =)

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset, ska prova de
    Man blir deppig *ler

    Kram din goa tjej

    SvaraRadera