Besökare

torsdag 19 april 2012

Give me a Shot!

När jag var yngre fick jag ibland blodproppar. Oftast var de ytliga och ofarliga, men någon gång gav sig en elak j*vel på mig. De senaste åren har jag inte haft några som helst problem med blodpropparna, men eftersom man löper större risk att drabbas av blodproppar när man är preggo, har läkarna tagit det säkra före det osäkra och ordinerat blodförtunnande medicin.
Hade föredragit en sådan där "diabetes-penna"...
Många tror att personer som har många tatueringar, inta har något emot sprutor. Så är det inte. Liksom många av mina tatuerade vänner, hatar även jag sprutor. Jag trodde att jag skulle vänja mig, men det har gått två månader nu och jag har fortfarande inte arbetat upp en bättre relation till de rackarns sprutorna.

Some Just Don't Match...


Love,
Carro

6 kommentarer:

  1. Ajajajjajaa, tur att jag slipper sådant, hualigen...
    Mår dåligt bara jag ser din spruta, hahahaha..

    SvaraRadera
  2. Usch då, men du får tänka på att det är för en god sak! :)

    SvaraRadera
  3. Oj,det var som 17!!
    Jaså du gillar inte sprutor =)
    Finns det inte tabletter??
    Jag var hos tandkirurgen sista gången i måndags och jag sa till honom att det värsta under hela resan har varit bedövningssprutorna och tänk att dom får man för att det inte ska göra ont *ASG*
    Nu blir jag äntligen snart av med min "löstand", den 3 maj har jag den riktiga på plats. Ska bli så j***la skönt. Tar en himla tid sånt där (började 6 okt).
    Sköt om dig nu vännen och hälsa L och fröken September
    många kramar//Y

    SvaraRadera
  4. Hej Carro,2002 var jag med om en olycka på jobbet,efter ca 2 veckor när jag fick åka hem så var det en spruta jag skulle ta dagligen,inga problem sa jag,det fixar jag själv..det gick bra..
    Ja det ska f-n inte vara rasslig när jag åker till Cypern nästa fredag,,då ska jag vara "Mört o Kry som en Pigg"..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. usch ja, sprutor är inge kul att behöva ta... Hoppas att du har haft en bra vecka annars! :) Kramis

    SvaraRadera
  6. Hu ja fick ta två såna kurer under förra knä-året inför flyg och efter operation. Inte kul!

    SvaraRadera