Besökare

måndag 2 april 2012

Träningen vecka 13

Måndag: CrossTrainer (CT) 3x10 min,
Rygg (Latsdrag + Cablerodd en hand: 4 set á 15 rep).
Axlar (press med båge i maskin, hantelflies åt sidan, hantelrotation, bakvänd pecdec: 3 set á 15 rep).

Tisdag: CT 2x20 min, Benspark + Sittande Lårcurl (4 set á 20 rep).

Onsdag: 50 min Afro, 30 min Yoga

Hantelrotation - mumma för axlarna. Jag kör båda sidorna samtidigt.

Torsdag: CT 3x10 min, Bröst (2 övningar, 3 set á 15 rep), Biceps/Triceps i superset (3 övningar, 3 set á 15 rep)

Fredag: Sång- och dansshow 3x60 min


Lördag: Zzzov hela dagen (bortsett från ett besök på en kak- och tårtbuffé).

Söndag: Zzzov hela dagen (bortsett från en tur till McDonalds).

Totalt: 440 minuters träning (7,3h),
varav 330 min kondition.

Love,
Carro 

4 kommentarer:

  1. Heja, Carro! Alltid lika diciplinerad!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Eller hur?! Tyckte inte jag heller, men min kropp bara skrek efter salt.. och så såg jag sillaburken. Och tog 3 små sillbitar, o jiiizööööhöööööz!! :D Pröppmätt på de få små (kan det bero på den tidigare ofrivilliga "fruktdieten"?=)) bitarna. Och saltet! MMMMMMM! Idag har jag kunnat äta normal mat igen, inte megamycket, men normal mat.. och jag var supersugen på kryddig mat efter dessa okryddiga dagar, och det satt finfint det med :D Brukar verkligen bli så supersugen på nåt specifikt annars, så det var en intressant att uppleva :P

    Argh!! Blir nästan lite stressad med att börja träna upp mig inför portugal nu :( Med mina förtvinade muskler och 0 styrka!! :( Läkarna sa att man är trött 2-3 veckor efter influensan.. vågar man börja med promenader efter jobbet tro, i kanske 1 vecka? Gör inte om tabben igen o styrketränar veckan efter en influensa. Fyfan! Vad dum man kan va ibland! =/

    HAha! Shit! Romanen :D

    SvaraRadera
  3. Hej Carro,,Tufft program du kör..Ja fy farao vilket busväder det blev,kylan ska visst bli kvar några dagar,hoppas vi slipper mer snö...Ja i morgon kväll kan Brynäs bli finalklara om döm sköter sig..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig med din träning, imponerande! =)

    SvaraRadera