Besökare

lördag 31 mars 2012

Just Another Crazy Night...

Igår var jag och giggade i Uppsala, som är lite av min favoritstad. Jag har spelat där i väldigt många år, så det är alltid trevligt att träffa en massa gamla bekanta.
En sista check innan det var dags att kliva på scenen.
Det blev en del schlagers, som konstigt nog aldrig verkar gå ur tiden...

...och stammisarna kräver såklart en hel del rock.

Fullkomligt älskar att köra låtar med ATTITYD.

Glada brynäsare hittade sig ut, trots det...

...brutalt dåliga vädret. Mellan Uppsala och Gävle var E4:an helt snötäckt. Lägg där till ett fruktansvärt snöfall och hårda vindbyar, så förstår ni hur kul jag hade när jag började rulla hemåt efter stängningen klockan tre. "Sliten som artist" fick en ny innebörd för mig, då jag klev innanför dörren klockan sex imorse.

Här hemma klarade vi oss bra från snön och även om det är några få minusgrader den här lördagen, så känns det ganska vårlikt ändå, när jag jag kikar ut genom fönstret.
Love,
Carro

11 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga bilder!!=) Å dina kläder kvennaa!! Du är alltid klädd PRECIS som jag också velat va, i flera år bakåt, men inte vågar/passar i m.m :( KUL FÖR DIG!! ;) Hahah :D Hm, KAN ha ställt frågan innan, men har isåfall glömt svaret men.. vart är kjolen inköpt?=)

    Skönt att hemresan gick bra! OCh vilken fantastisk utsikt! :)

    Pöh. Flåt. Orkar inte skriva mer nu. Fortf influensasjuk.

    kram

    SvaraRadera
  2. sv: HAHAHAHAHAAHAHHAH!! Flåt, men tack för skrattet :P Salmonelladieten typ? ;) Nä usch! Hemskt, din stackare! :(

    SvaraRadera
  3. Vet inte vad det är, men schlager går alltid hem. Jag ääääälskar att dansa till schlagers! Har ett uteställe här i Halmstad där de kör schlager (blandat med annat också!) på ena dansgolvet och har så gjort läääänge. Började gå dit för över 10 år sedan och det håller fortfarande. Visst att åldern är typ 23 och jag är snart 31, men det är alltid folk i alla åldrar ändå! Mårtensson är Mårtensson liksom, I löv it!

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga bilder charmiga tjejer till max
    Ja du med förstås
    kram

    SvaraRadera
  5. Ja jösses nu får väl snön räcka säger den värsta snö älskaren, vi klarade oss oxå från snö som tur var. Nu vill man bara ha vår!!! =)

    Ni har verkligen en sjysst utsikt, wow!

    SvaraRadera
  6. haha nej min cykel e inte rosa :) den e svart :)

    SvaraRadera
  7. Hej Carro,,förstår att det inte var så kul att köra hem i natt som var,,var besvärligt väglag även i dag på Fm,när jag körde hem.
    Hoppas detta var sista vinterrycket och att våren kommer igen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  8. Hej hej vilket ös! Allt bra med mig! Har bara varit på tjänsteresa!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder, kul när man känner igen folket! :) Här snöade det igår men lade sig aldrig, blåst mkt idag men varit fint! :) Kram

    SvaraRadera
  10. We löv när du kör låtar med attityd!! Du är alltid grym! :) så jäkla kul att komma till etage och få veta att du ska lira! :)

    // Rebecka( tjejen med kort rött hår och gaddning här på bild)

    SvaraRadera
  11. Hejsan vännen!

    Fy så trist att köra hem i snöväder.. Och inte blev vädret så mkt trevligare idag heller..

    Ses imorgon!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera