Besökare

tisdag 3 april 2012

Bye Bye Beach 2012 - Hey Hey Baby 2012!!!

Som många har märkt har jag lagt om träningen ganska rejält på sistone, bland annat genom att jag inte längre kör "tungt" på gymmet och (som några kommenterat) att jag fuskar med benträningen.

Tänkte nu berätta att anledning till det, är att vi väntar barn


Vi var på ultraljud idag och fick datumet uppskjutet (typiskt, för galet otåliga jag...), men jag är i alla i femte månaden. I magen växer en liten rockprinsessa och vi kunde idag bevittna att hon röjde på som värsta -konserten där inne.
Annars är hon ganska blygsam... Även om magen har vuxit rejält på mig, så väntar jag fortfarande på den typiska "kanonkulan". Antar att den kommer fortare än kvickt nu. Känns fortfarande overkligt. För tre månader sedan låg jag, helt ovetandes om rockprinsessan,  golvad av Bacterie Thai med siktet inställt på Beach 2012...

 Nu är det Bye Bye Beach 2012, men ett sagolikt underbart
Hey Hey Baby 2012

Love,
Carro

17 kommentarer:

  1. Men gud va kul!!
    Stort grattis till er!! =)

    SvaraRadera
  2. Men gud vad roligt! Jättegrattis, verkligen! Så himla kul :)
    Svar: Tack, ska försöka! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej o tack för titten! Men vad roligt, ett jättestort grattis o lycka till!!! Då ska du verkligen skippa kvasten i påsk.....
    ;)

    SvaraRadera
  4. halloj på dig!
    Men det var väl en rolig solskenshistoria =)
    Ja tänk att hon fanns där redan då vi sågs. Otroligt.
    En rockande septemberflicka (Anders 6/9).
    Beach kan det väl bli ändå fast med magen den här gången eller hur?
    Tack för ditt besök i min blogg.
    Hälsa och gratta Leif från oss.
    Många kramar/Y

    SvaraRadera
  5. Åååh jag bara ryser när jag läser! Så roligt! Grattis! Rock it!!!!

    SvaraRadera
  6. Nämen oj så roligt. JÄTTEGRATTIS! :) Hoppas ni båda mår bra och får göra det hela graviditeten ut!

    Svar: Var Midnattsloppet som tema när jag var i Portugal så var därför vi fick ett extra lopp..:)

    SvaraRadera
  7. Men åh! Stort grattis till er!!!! Tänk, du som aldrig skulle ha barn.. ;) så går det när kärleken slår till. :)

    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Grattiiiis!!!!! Så ni ska få en liten tjej med... Då hade jag rätt från första början, mig lurar msn inte....

    SvaraRadera
  9. Än en gång; Jättegrattis!! Är så glad för er skull att ögonen tåras!=)

    SvaraRadera
  10. Åh så underbart, stort grattis!! <3 Kram!

    SvaraRadera
  11. Åh vännen.... GRATTIS!!!!! Vad underbart roligt. Om några månader får du träffa din största kärlek ever... <3
    Bamsekramar Jenny

    SvaraRadera
  12. Mors,,det var en nyhet,,JÄTTEGRATTIS,,till er bägge,,ingen playa i världen går väl upp mot BABY LOVE...Kramen.

    SvaraRadera
  13. Åhh va roligt, jättegrattis till er! :D En vän till mig väntar oxå barn nu btw, kommer i juli! gash, såå spännande!:) Du kommer bli en bra mamma. Glad påsk! :) Kram

    SvaraRadera
  14. Jaaa va roligt! Jättegrattis! Följer med spänning om hur de går! :D

    SvaraRadera
  15. Men kära nån vännen
    Ett stort grattis.
    Glad påsk girl
    kram

    SvaraRadera
  16. Men herregud, hur kunde jag missa det här! Ett stort grattis till er! Det ska bli jättekul att följa dig i din graviditet. En rockprinsessa med en underbart fin mamma!

    SvaraRadera