Besökare

onsdag 11 april 2012

Träning vecka 14

Sakta men säkert...
Måndag: CrossTrainer 3x10 min, Rygg (2 övningar á 4 set x15 rep), Axlar (3 övningar á 3 set x 15 rep)

Tisdag: CT 45 min, Sittande Benspark 4 set x 15 rep, Sittande Lårcurl 4 set x 15 rep

Onsdag: CT 3 x 10 min, Bröst/Tripceps/Biceps (superset alla muskelgrupper tillsammans: 3 övningar, 3 set á 15 rep/muskelgrupp)

Torsdag: CT 45 min

Fredag: CT 3x10 min, Rygg (2 övningar á 4 set x15 rep), Axlar (4 övningar á 3 set x 15 rep)

Sång- och dansshow 80 + 90 min

Lördag: Vila
Söndag: Vila

Totalt: 465 minuters träning (7h 45min),
varav 350 min kondition.

Som synes utgör konditionsträningen en allt större del av träningen. Det beror på att det för varje vecka som går, blir färre och färre styrkeövningar som jag klarar av att köra. Det här med att lyssna på kroppen har tidigare aldrig varit min grej, men nu gör jag det riktigt noga. Såklart.
Love,
Carro

8 kommentarer:

  1. Du har en sån superfin liten söt mage!! :) Hur känns energin, orkar du som vanligt eller blir du snabbare trött? Tänker just på träningen. :)

    SvaraRadera
  2. Ja men se där har du en liten liten bula, sööööööööött..... =)

    Absolut ska man lyssna på sin kropp nu annars vore man ju dumdristig.

    Som tur är så har jag kunnat fortsätta med styrkan normalt förutom dragit ner på vikterna ngt o ngr övningar och vissa benävningar kan jag inte köra fullt ut..

    SvaraRadera
  3. Arbetspulsen ligger generellt lite högre än vanligt, men de flesta dagarna har jag ändå bra ork. Vissa dagar är jag dock i sämre skick och kan exempelvis ha medelpuls på 130 om jag är ute och bara går och då kan jag vara slut efter 3km...

    SvaraRadera
  4. Sööötismagen! :D

    Åh, det lät mysigt med dina återblickar till Turkiet och stenkolsgrillen!=) Moåh! Vilken god mat du har ätit idag! :D

    SvaraRadera
  5. Hej Carro,skönt med lite ledigt kan jag tro,och det blir väl lite mjukare träning framöver,,ser en antydan till mammamage nu.Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. Lilla magen.. ska bli spännande att se vem som är där inne.. Ett energiknippe lik sin mamma skulle jag tro ;0)

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  7. Du är verkligen i grym form för att vara i vecka 20! :)

    Otroligt mysigt att det börjar synas lite nu iaf. Måste kännas jättekul att få "visa" hela världen att det är en underbar ny person på väg.

    Nu har jag uppdaterat inlägget med bilderna igen. Vet inte vad som hade hänt med dem, verkade ha tappat källreferensen..:(

    Tack för att du påpekade det!
    Kram kram

    SvaraRadera