Besökare

tisdag 10 april 2012

Påsken...

Då var årets påskhelg över och vi överlevde den riktigt bra. Började med en påsklunch i goda vänners lag på skärtorsdagen och sedan vankades det gigtajmlångfredagen. Kvällen började på sämsta tänkbara sätt, med att ställets högtalare inte fungerade som de skulle. Som tur var, hade jag (två uppsättningar!) ljud i bilen, som jag kunde rigga upp och spela på istället.
påskafton tog vi en snabb shoppingtur till Valbo och resten av tiden har jag legat i soffan. Bokstavligen. De sena spelnätterna tar verkligen kål på mig nu... Jag har sovit otroligt mycket och även plöjt igenom nästan hela första säsongen av serien 24. Riktigt bra.

Jag har ju påsklov nu och jag har inga större planer för veckan. Har fortfarande en förmåga att vakna väldigt tidigt (ofta vid tretiden) och sedan ha svårt att somna om, så det är otroligt skönt att inte ha några tider att passa. 

Ha en fin vecka!!!
   
Love,
Carro

4 kommentarer:

  1. Skojar du eller. 24 e grymt! E inne på mitten av säsong 2 nu :)

    SvaraRadera
  2. Den serien har jag missat! :P Men har hört att den ska vara bra som sagt!! :) Njut nu av din lediga vecka nu och ta hand om dig! Kramis

    SvaraRadera
  3. Njut av ledigheten.. med detta TRÖKVÄDER passar det ju bra att ligga i soffan och njuta!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Redig tös! =) Njut på nu!

    Ps. Lite pensionärsvarning på morgontiden där! ;) HAHHAHA :D

    SvaraRadera