Besökare

söndag 15 april 2012

Påsklovet slut :-)

Redan sista dagen på det tio dagar långa påsklovet. Det har gått väldigt fort och det har varit otroligt skönt. Lovet har gått i en behaglig lunk med lååånga luncher och kvalitetstid med familj och vänner. Det har även blivit en del shopping, bland annat den här klänningen. När man började hårdlansera liknande (utsvängda) klänningar för några år sedan, var jag ganska frustrerad eftersom alla fick en att se gravid ut. I dagsläget älskar jag dessa kreationer.
Vi har även flyttat om lite här hemma. Mitt gamla musikrum har flyttats till det vi tidigare kallade för Gästrummet, som hittills stått tomt. Med de två högtalarna på plats får jag nu riktigt bra ljud när jag repar här hemma, vilket jag gör allt oftare.

Fortfarande fin utsikt från min pianopall...

Det har varit ganska mycket aktivitet nere vid hamnen den här veckan, men det bästa av allt...

... är utan tvekan att sommarbåtarna börjar passera.
Det, om något, är ett äkta vårtecken.

För övrigt kan jag passa på att lägga till att jag inte har den minsta ångest över att ledigheten är slut. Jag brukar nämligen resonera som så att man måste börja jobba igen, för att det ska kunna bli sommarlov :-)

Love,
Carro

7 kommentarer:

  1. Ni bor verkligen jättefint!!! Kan ni bada där vid vattnet med lr är det enbart en hamn?

    Man uppskattar ledighet mer om man jobbar så jag tycker det är lika skönt att jobba som man går på ledighet... =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan inte ska du be om förlåt,,Men i Herrns hemstad var det för jäv...t väder i går...
    Läcker utsikt du har från pallen..du är oxå läcker i den gula klänningen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej måste säga att är vacker i den gula klänningen =) Och STORT grattis till vad som komma skall =) Peter(Ingvarsson)berättade att du va gravid så måste ju in och säga grattis! Vi har ju bara nickat åt varandra när vi setts så jag bryter väl tystnaden lite nu då =)Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken underbart fin klänning - den passar dig super ju! :) Vågar jag fråga vart man hittar en sån?

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin bild på dig :) Och du klär verkligen i den gula klänningen :)

    SvaraRadera
  6. Riktigt fin klänning, passar dig perfekt! :D Kram

    SvaraRadera