Besökare

lördag 21 april 2012

Projekt på G

Den här lördagen har, till skillnad mot de senaste lördagarna, gått i hälsans tecken. Jag började dagen med 45 minuter Afro följt av 15 minuter Yoga. Riktigt svettigt.

Vardagsrummet passar perfekt som träningsrum för afron och TV:n fungerar bra som spegel

Efter en rejäl frukost satte jag mig vid datorn för att skriva ihop
2 träningsprogram, för på eftermiddagen hade jag möte på gymmet med ett par som ska komma igång med träningen och på det stora hela förbättra sin hälsa.

Det hela är lite speciellt, för stadens gratistidning är involverad och kommer att följa paret på deras "Hälsoresa". Paret är väldigt motiverade, jag är taggad och chefredaktören är entusiastisk, så vi håller tummarna för en spännande och intressant artikelserie.
Inte lika snäll på gymmet, där svetten ska lacka... 

Efter den drygt 2h långa genomgången på gymmet, passade jag på att köra ett konditionspass på crosstrainer. Nu har jag dock äntligen landat i vår beloved soffa och jag väntar på att Älskling ska komma hem från en heldags hundäventyr.
Sen får det nog bli pizza ikväll.

Soffmys, Pizza och Kvällen Är Din, 
kan inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa denna lördagskväll på!

Love,
Carro

5 kommentarer:

  1. God kväll,,Ja jag blev proppmätt,,syrran träffade ett par från Uppsala för ett par år sen i Grekland,,sen har dom hållit kontakt och besöker varandra ett par gånger om året.Kul..Härligt vardagsrum du har att gymma i..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Hello Sunshine!

    Men du, det där träningsprogrammet låter intressant.. Skulle också behöva anlita dig för att komma iform tror jag.. Nån gång, Carro.. Vore ju skoj att åtminstone EN gång få vara i toppform ;0)

    Hur som helst - jag tror att du kommer att bli en perfekt coach!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. åhh blev sugen på pizza nu, men ska inte köpa någon iaf! :P Fint vardagsrum måste jag säga! :D SV: filmen var inge bra faktiskt, alldeles för overklig. Kollade The day after tomorrow ist, mkt bättre! ;) ha en fortsatt bra dag nu. kramis

    SvaraRadera
  4. Igår var det party party och idag har det varit softish softish! Allt har sin tid! Tur du håller stilen haha!

    SvaraRadera
  5. Ett underbart stora rum du har
    Jo kan va skönt och ha den möjligheten att spela i mobilen
    kram

    SvaraRadera