Besökare

onsdag 7 mars 2012

Välbehövlig Vila...

Klockan ringde som vanligt halv sju imorse, men det var karusellsnurr i skallen när jag reste mig ur sängen, så jag bestämde mig för att hoppa över yogan och sova en timme till. När klockan ringde nästa gång tänkte jag ta min obligatoriska morgonpromenad på playan, men jag kände mig alldeles för orkeslös. Bestämde mig därför för att strunta i den också och fortsatte istället att läsa min bok, Far Cry.
Det enda jag åstadkommit i träningsväg idag är en långpromenad på stranden. Typisk semestermotion ni vet, barfota i bikini i vattenbrynet. Jag och snäckorna. De är så otroligt fina och jag beundrar Moder Jord för den skönhet hon bjussar på.

Jag låg på stranden till halv fem och jag har bestämt mig för att inte träna mer idag. Istället får det blir ett långt bad i badkaret. Det finns både pool och jaccuzzi på hotellet, men vattnet är kallt och man måste ha på sig badmössa. Jag tycker det tar bort charmen lite. Ett vattendjur som jag vill vara blöt. Hela jag.

Tiden går för övrigt ganska fort här nere, vilket jag också gillar. Saknaden och längtan efter Älskling är alltför stor, så Thank God! att det finns mobiltelefoner.
Tre dagar kvar nu - det ska jag nog fixa!

Love,
Carro



1 kommentar:

  1. Helt rätt med en vilodag,man ska vila sig iform ibland med. =)

    SvaraRadera