Besökare

torsdag 8 mars 2012

Inspirerande miljö

Otroligt nöjd över att jag hade en mer eller mindre vilodag igår, för idag har jag känt mig riktigt pigg i kroppen.
Powerwalkat två omgångar på playan och även kört en timmes Afro på stranden. Tre timmars träning som nu känns i koppen. Skööön känsla.

Det är förresten inte så svårt att motivera sig här nere. Bland annat bor just nu Marlene Ottey på samma hotell som jag...
...och i söndags hade Mustafa Mohamed (duktig hinderlöpare som nu satsar på marathon) föreläsning här och han är även med och tränar med oss Springtime-resenärer.
Ikväll håller Måten Klingberg (regissören ni vet) i föreläsningen.

Har jag sagt att alla ni männisor som gillar någon form av träning borde åka hit? Nähä... Då säger jag det nu:
Åk Hit!


Love,
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar