Besökare

tisdag 6 mars 2012

Träningshysteri...

Idag kom jag ner till stranden klockan tio, då jag körde ett svettigt Afro-pass. Himlarns vad jag gillar det. Studsa runt på stranden till härlig sommarmusik, det är sannerligen min kopp te det. I övrigt har jag kört ett pass Yoga (ger mig sanslös träningsvärk) och även sprungit fyra kilometer på stranden, vilket jag inte kommer att göra om. Min kropp vill inte springa nu. Punkt. Slut.

Resten av dagen har jag också tillbringat på stranden och tagit det riktigt lugnt. Det är en ganska extrem träningshysteri här och många får dåligt samvete om de exempelvis "bara" har tränat två timmar på en dag. Många kvinnor petar i maten och klagar över att det exempelvis är panerat, medan andra måste ursäkta sig för att käka efterrätt vid middagen. Det gäller dock inte
OBS!-trion (det vill säga jag och två andra spralliga kvinnor). OBS!:et i sig står för våra hemorter Ovanåker, Bollnäs och Söderhamn, en liten hälsingetrio med andra ord.


Ikväll blir det sängen tidigt. Igår var jag ju på föreläsning (mer om den en annan gång) och kom inte i säng förrän klockan tio. Det var lite för sent för att det skulle kännas okej att gå upp och köra yoga när klockan ringde halv sju imorse.


Love,
Carro

3 kommentarer:

  1. önska ja hade varit med ja med...
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. önska ja hade varit med ja med...
    kram på dig

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt med den hysterin. Hoppas det inte är lika mycket så med det gäng jag hamnar där med...

    Annars får jag väl äta friterat och efterrätt åt alla andra också då..:)

    SvaraRadera