Besökare

torsdag 22 mars 2012

Ut på vägen igen...

Jag har haft en tids semester från musikgigen nu. Trots att musiken betyder så otroligt mycket för mig, så har det ändå varit skönt att inte behöva snurra på dygnet under en tid. Däremot har jag jobbat mycket med nytt material och finslipat lite på repertoaren. Den är gigantisk och jag ha nog runt 300 patylåtar och ytterligare drygt 200 låtar. I huvudet.

Imorgon är det dags för att bege sig ut på vägarna igen. Sandviken är destinationen och stället har jag spelat på i väldigt många år. Personal och människor är trevliga där, men jag har ändå beslutat mig för att helgens gig är mitt sista gig där.

Ett litet lyx att numera kunna välja sina gig själv, istället för att gigen väljer mig.


Love,
Carro

3 kommentarer:

  1. Kul att du blivit så poppis så du kan välja och vraka.

    Alltid skönt att ha en liten brake för ngt fast man brinner för det, det är då man blir inspirerad till det ännu mer och så taggad. =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt rolig spelning!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Förstår inte hur du har orkat jobba som du har gjort - lärarjobbet är ju inte direkt en "piece of cake" och att därefter ladda om och åka iväg och jobba på helgerna också.. Imponerande!

    Oj! inte illa att ha alla dessa låtar i huvudet.. men det blir väl lätt så när man håller på med musik som du gör...

    Kraaamen!

    SvaraRadera