Besökare

söndag 25 mars 2012

Lyckad Kreativitet

I fredags var jag i Sandviken och spelade. Liksom med allt annat är jag en On/Off tjej även inom musiken. Antingen vill jag sitta bakom pianot och spela lugn loungemusik från ett litet hörn i bakgunden, eller så vill jag stå på en upphöjd scen med strålkastare i ansiktet och showa järnet.
På begäran körde jag i fredags en mix. Jag lämnade mina trygga områden av svart eller vitt och begav mig ut på ny mark, en outforskad gråzon. Rent konkret framförde jag partymusik bakom elpianot. Sådana är ju utrustade med trummaskiner och dylikt, så faktiskt gick det riktigt bra. Skönt att de nio timmarna (!) som jag repat den senaste veckan, gav resultat...
 Däremot tar det emot att sitta fast bakom ett piano när tempot är högre. Jag gillar att ju att röja, skaka rumpa, och det går inte när man sitter ner.
Efter en fullsatt kväll i Sandviken lämnade en ganska nöjd tjej staden och rullade hemåt. Vid halv fyra klev jag innanför dörren och somnade direkt.

Söndag idag och tid för att samla ihop krafterna inför en ny jobbvecka och gigtajm i Uppsala, verkligen något att se fram emåt!

Love,
Carro

5 kommentarer:

  1. haha nje de passar ganska bra me håret till den kroppen tycker ja :)

    SvaraRadera
  2. Hej Carro,,Ja Oskar är som en liten solstråle,det är även hans storebror Malte,,fast Malte kan bli heligt förbaskad oxå,,men det går oftast fort över..Fattar att du hade en bra spelkväll i Sandviken..Lycka till i veckan när det blir ös i Uppsala..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Ja, du vännen.. vid halv fyra då sov jag sedan lääänge... ;0)
    Hoppas att du har hunnit vila upp dig ordentligt idag så att du har krafter inför kommande vecka!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Man skall alltid utmana sig själv då utvecklas man som människa. =)

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt du har fått till håret! Jag får aldrig till lockar som håller, haha. Hoppas du har en fin helg. :)

    SvaraRadera