Besökare

torsdag 29 mars 2012

Träning vecka 12

Det har varit ganska mycket omkring och inom mig på sistone, så jag känner att jag inte riktigt hinner med cyberspacen som jag vill. Om en vecka är det i alla fall påsklov, så då kan jag förhoppningsvis catcha upp en hel del. Vad jag däremot hinner med är träningen och förra veckan såg den ut såhär:

Måndag: CrossTrainer (CT) 45 min, Benspark 4x20, Sittande Lårcurl 4x20
Tisdag: CT 3x10 min, Bröst/Triceps/Biceps (vardera 2 övningar á 3x15 rep)

De senaste två veckorna har jag helt slopat roddmaskiner och hantelrodd. Istället kör jag rodden med en hand i taget i cablecrossen, ståendes med starka ben.

Onsdag: CT 3x10 min, Rygg/ Axlar (vardera 3 övningar á 3x15 rep)
Torsdag: CT 2x20 min, Benspark/Sittande Lårcurl (4x20 rep)
Fredag: Afro 50 min, Yoga 25 min

I lördags prioriterade vi shopping i Valbo framför träningen.

Lördag: VILA
Söndag: CT 2x10 min, Bröst/Triceps/Biceps (vardera 2 övningar á 3x15 rep)

Totalt: 370 minuters (drygt 6h) träning,
varav 215 minuter kondition.
Love,
Carro

3 kommentarer:

  1. Ja det stämmer,,Vårkänsla var ordet jag sökte..Ja fy för den lede,vem vill ha snö nu,,jag ska ner till Uppsala i morgon och passa barnen,hoppas på tji snö på lördag nöär jag ska åka hem..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimangen! Jag svarade på din fråga i bloggen, så gott jag kunde. :)

    Glad påsk på dig, hoppas du hinner vila upp dig lite då!

    SvaraRadera
  3. Det är ju så att livet går före ibland och man inte hinner med allt.

    Inte illa pinkat av dig att hinna träna så bra som du gör ändå. =)

    SvaraRadera