Besökare

tisdag 27 mars 2012

Egypten...

Idag fyller min kära mor år och vi firade henne i lördags kväll. Som present följer hon med mig och Älskling till Egypten i mitten på maj, tillbaka till mitt Oh, So Beloved! hotell Giftun i Hurghada.
Vi bokade resan för ganska länge sedan, så vi ha fått kämpa med att inte försäga oss. Nu när mamsi känner till resan, är längtan efter det varma havet och den konstant blå himlen mer påtaglig.
Förutom det perfekt läget vid den härliga stranden, har hotellet en välkänd (ökänd?) poolbar som jag bara älskar. Jag har varit på Giftun tio gånger och har spenderat åtskilliga timmar just i poolbaren. Nu var det snart ett och ett halvt år sedan sist, så det är verkligen på tiden...


 Love,
Carro

8 kommentarer:

  1. Hej Carro,,Många Grattis till din mor nät hon byter siffra..
    Ja det är lika spännande varje vår när fåglarna återvänder,,jag var ut en tur i dag på Fm och fick lite nya bilder,,och ett gäng Tranor fick jag se,Kul..Ha en skön dag.Kram.

    SvaraRadera
  2. Men gud vilken bra present, både för henne och er! ;) Jag önskar att jag var lika duktig på att resa som du är!

    SvaraRadera
  3. japps riktigt gott, men gud vilken nice present :)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS MAMMAN! Vilken härlig present hon kmr att få (eller ha fått kanske man säger, eller..?!) Skönt att ni äntligen har fått berätta - det är svårt att hålla sig från att berätta en sån "bra" hemlighet!!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad underbart ni ska f det
    kram

    SvaraRadera
  6. Gud vilken fin present ni gett sin mamma, hon måste blivit hur glad som helst för det. =)

    SvaraRadera
  7. Låter som en underbar present!
    Kom precis hem från Portugal och det gav verkligen mersmak. Måste försöka boka in någon resa i sommar och till vintern jag med! :)

    SvaraRadera
  8. Hej på dig! :) Nu ska jag svara på alla fina kommentarer jag har fått. hihi Åhh vilken trevlig present din mamma fick, va roligt ni kommer få! :D Brukar ju vara lite svårt dedär med att hålla tyst om något så stort som en resa, hon måste blivit väldigt överraskad! :) Kram

    SvaraRadera