Besökare

fredag 9 mars 2012

Fitness Magazine nästa!

Den här dagen började verkligen bra. Klockan 07.00 körde jag ett härligt pass yoga och det är så otroligt skönt att sträcka ut varenda muskel i kroppen och utmana träningsvärken, som man har lite överallt i kroppen. Efteråt satt jag vid frukosten en och en halv timme. När jag sedan kom tillbaka till rummet för att svida om till playan och Afro-träningen hade jag ett missat samtal...
Det var från Jarrko på Fitnessfighten, som frågade om jag kunde tänka mig att göra en intervju och en artikel för
Linslusen tackade självklart ja, det är ju trots allt Sveriges största träningstidning... Det ger mig nu den extra motivationen som behövs för att klara av de två passen som återstår imorgon förmiddag, innan jag åker hem. Mina axlar... de är nämligen totalt slutkörda efter den här veckan.

Ikväll är det lite ändring på mitt annars ganska inrutade schema. Jag ska nämligen iväg på middag med ett holländsk par som jag har pratat mycket med på stranden. Mannen är 71 år och kvinnan är 67 år gammal. Tydligen har de ett tiotal vänner i ungefär samma åldersgrupp som ska med också, det känns spännande!


Love,
Carro

9 kommentarer:

  1. Åh vad kul, grattis!! Hoppas middagen blev mysig! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din och Inas skull att ni skall vara med i den tidningen!!!! Ni är grymma! =)

    Åååh vilken mysig kväll du kommer få med masso goa farbröder och tanter, tror du kommer få en toppen kväll! =)

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenvecka du har haft! Jag läser Fitness och ser fram emot din medverkan!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Men så skoj med ett reportage i Fitness! Grattis!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Nu får du släppa din karl lite och berätta ALLT om resan!! :D ;) :P

    SvaraRadera
  6. Ps. JÄTTEGRATTIS!! Miihii! skall bli kul att läsa om dig :D <3

    SvaraRadera
  7. Åååå va kul, du platsar i den tidningen med dina muskler och snygga tränade kropp. Shit vilken rolig grej. Vilket kvitto lixom;-)

    Ha det bäst!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. VAD KUL!!! Hojtar du till när det publiceras, vackra kvinna?

    SvaraRadera
  9. När kommer den intervjun att kommaut i tidningen? :)

    SvaraRadera