Besökare

lördag 17 mars 2012

Imponerad och väldigt tacksam...

God Morgon!
Hur har ni det den här lördagsmorgonen?
Här är det mys på hög nivå och dagen kommer att fortlida i ett lika skönt tempo.
Igår fick jag det här jättefina kortet på posten, det var från Yvonne och Anders som vi lärde känna i Thailand i julas.

Hon tillverkar kort av alla slag och jag är så otroligt imponerad av hennes produktioner. Särskilt imponerad är jag över att hon indivianpassar korten så otroligt bra! Kika in på hennes sida HÄR.
Insidan räknas...
...och baksidan likaså.

Tusen Tack för det Superfina kortet!!!



Love,
Carro

9 kommentarer:

  1. fan va coolt kort :) ja idag kan man shoppa lite extra känns det som :)

    SvaraRadera
  2. Hej Carro,,välkommen hem från din träningsvecka värmen..Jättefint kort du fick,,,GRATTIS nu när du byter siffra..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS! För jag gissar att det är du dom blir ett år klokare, visare och snyggare?! :)

    Du som precis var i Portugal, var det kallt om kvällarna så jag behöver varma kläder med mig eller räcker det med en kofta eller tröja och bara ben?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Graaattis på födelsedagen! Hipp hipp hurra!! KRAM <3

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS på födelsedagen Carro!
    Roligt att du tyckte om kortet och att du visar upp det. Sånt är kul.
    Jag som alltid fotar mina kort GLÖMMER att fota ditt kort så nu har jag "lånat" dina bilder så jag kan blogga dom i min =))
    Hoppas du får en riktigt trevlig dag/kväll och att du får många fina,roliga presenter och naturligtvis god mat.
    Hälsa L
    1000 kramar/Yvonne

    SvaraRadera
  6. Men grattis! Och vilket superlyxigt kort! Det är du värd!

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt kort! Man skulle kunna tro att hon känt dig länge ;0)

    Hoppas du får en finfin dag, vännen!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!

    Wow vilket snyggt kort och det står verkligen Carro på det med, hon har verkligen lyckats fånga hela dig på det kortet.

    SvaraRadera
  9. Wow, kreativt och fint kort! :D Helt i din stil med dessutom ju! ;)hihi Stort gratis i efterskott vännen!!! :) Kramar

    SvaraRadera