Besökare

tisdag 13 mars 2012

Från tanke till handling...

Ibland kommer man på otroligt bra idéer. Ofta kommer de när man är som mest avslappnad. Hur många gånger har man inte suttit i timtals på formella möten utan att komma fram till något vettigt alls, för att dagen efter kläcka briljanta idéer på en ytterst informell kafferast. För att inte tala om alla entreprenöriella idéer som man bygger upp efter en öl eller två...
Sista dagen på beachen...
Under min vistelse i Monte Godo fick jag ju upp ögonen för både Yoga och Afro och jag sa entusiastiskt att jag absolut måste fortsätta med det i Sverige. På flyget hem satt jag och funderade över hur jag skulle kunna genomföra det, eftersom mitt inte gym inte har några gruppass.
Jag gjorde slag i saken igår, åkte till Team Sportia och inskaffade en yogamatta. Sedan laddade jag upp två listor på Spotify, en för afro och en för yoga, och därefter var det bara att köra. 30 minuter yoga och 40 minuter afro. Jag måste säga att det var oerhört att härligt att köra hemma i vardagsrummet, med riktigt hög volym strömmandes ur surroundsystemet.

Inte lika fin utsikt dock, men ett väldigt bra pass blev det!


Love,
Carro

4 kommentarer:

  1. Hej på dig din "galning" *skrattar*
    Får önska dig välkommen hem igen. Ja det man sett har ju sett svettigt ut =)
    Beundrar dig för allt du gör och för att du tar ett dopp i det kalla vattnet.
    I Sthlm börjar det bli varmt och härligt men ändå sitter man vid datorn och kollar in Thai-resor,hihi. Det är dock fullbelagt på både Bauman och Grand i december men det ordnar sig alltid (tror nog det blir resa i dec igen)(hoppas det iaf)
    Tack för din kommentar hos mig. Asken är INTE gjord av en after eight utan jag har vikt och klistrat ihop den själv, sen fyller man den med A E och tar ut dom genom hålet nedtill, MUMS!
    Hälsa L
    Förutom min allergi mot hunden så är allt bra här. Anders hälsar
    Kram/Y

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat, jag är dålig på att få till hemmaträning. Afro är så sjukt roligt!

    SvaraRadera
  3. Lät inte helt fel med träningen i vardagsrummet..:) Jag har väldigt svårt för att komma till skott med träning hemma när den skall ske inomhus. Men skulle helt klart vilja bli bättre på det!

    Efter dina bilder längtar jag verkligen ännu mer ned till Monte Gordo och Algarvekusten nu..:)

    SvaraRadera
  4. Du är så underbart skön tjej, så har du ett gott hjärta
    De har jag aldrig provat
    kram

    SvaraRadera