Besökare

torsdag 14 juli 2016

Kvalité

Lite som befarat, har semestern hittills uteblivit. Det är mycket att rensa upp efter Kina och bara för att det är juli, så stannar ju inte hela världen. Däremot är det ändå skönt att vara tillsammans med familjen och bra att det mesta kan göras hemifrån. 

Idag har vi tränat på att cykla. Det är svårt och jag lutar åt att vi ska dra på stödhjul trots allt. Så att September får upp grunden lite mer, även om många förståsigpåare säger att man inte ska ha det. 

I övrigt har jag introducerat basket i Septembers liv och hon ägnar långa stunder åt att träna på att studsa bollen med en hand. 
"När pojkar kommer hem till mig kan vi spela boll", säger September och jag ser en liten mini-me i henne. 

I övrigt vill jag tacka för alla snälla meddelanden jag fick igår, både på sms och Facebook. Jag uppskattar det verkligen och ni är gulliga som tar er tid. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar