Besökare

onsdag 29 juni 2016

Back On Track (...and Floor)

Då är jag åter igen på banan med träningen efter en eländig förkylning förra veckan. Jag har avklarat både ett tufft gympass, morgoncardio och igår även Tisdagsterror med multi-sportterroristerna på jobbet. Att slänga sig på golvet när kommer tillbaka därifrån är praktiskt taget obligatoriskt för mig, eftersom jag blir totalt slut av passen. Roligt är dock att se framstegen som denna intervallträning för med sig. Jag har även arbetat upp en bättre hållning när jag springer, vilket är väldigt energisparande. 

Igår eftermiddag åkte vi sedan iväg på ett otroligt intressant möte. Efter 4, faktiskt väldigt trevlig, timmar hade vi kommit överens med inte bara Sveriges, utan en av världens absolut största profiler i sin genre. Mer om det kommer självklart när det hela blir officiellt... 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar