Besökare

torsdag 19 maj 2016

Grodloppet

Idag gick det årliga Grodloppet av stapeln på Septembers dagis. Förra året bestämde sig September för att plocka blommor istället för att springa ett lopp. Redan igår sa September med allvarsam röst att hon kanske inte kunde springa Grodloppet, eftersom hon var lite sjuk... Jag vet inte varifrån hon får allt! Det lutade åt att det inte skulle bli någon löpning i år heller, men grannflickan Meja lyckades lura med September att springa med henne. 
 Oftast ser jag inte många utseendemässiga likheter mellan mig och September, men när hon här går i mål tycker jag att hon är slående lik mig i ansiktet.
Jag som liten

Efter loppet vankades det saft och bulla för barnen, både små och stora ;) September fikade med sin bästa kompis och partner in crime Tilde.

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar