Besökare

onsdag 16 mars 2016

All My Bags are Packed....

...I'm ready to go...

Tror jag. Åtminstone vet jag att jag har fått ner en hel del bikinis och klänningar, men det går inte upp emot det ton lekgrejer vi packat med till September. Lite lustigt var det att se, att September faktiskt tycktes ha lite resfeber. Hon var uppspelt och hade svårt att somna.

Jag har med mig datorn i Egypten, så den kommande veckan blir det mest sliskiga semesterbilder härifrån. Jag har ju varit i Egypten en halv miljon gånger (nja...) men aldrig under andra halvan av mars, så jag är lite osäker på vad vädret har att erbjuda. Det ser ut som sol och varmt och jag vet ju att Röda Havet aldrig går under 22 grader i de här områdena, så det känns kanon. 

På återseende!

Love, 
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar