Besökare

fredag 26 februari 2016

Välkommen Fredag!

Det var länge sedan fredagskänslan var så stark som idag. Ännu en intensiv vecka ligger bakom mig och det känns i både kropp och knopp. Kroppen nästan skrek åt mig att ligga kvar i sängen hela dagen imorse när klockan ringde kvart över sex (av misstag, för jag hade tänkt stänga av larmet när jag la mig - ohyggligt - sent igår, men det hade jag tydligen glömt). 

Efter att jag hade skjutsat September till dagis, dunkade jag av en mil på längdskidor. Det var skönt och otroligt välbehövligt. Jag hade uruselt fäste, så imorgon kommer det nog att kännas extra i både bröst, armar, ben, mage och höftböjarna. 
Igår kväll hade vi första Skype-mötet med Lauren Abraham, ni vet hon jag pratade i telefon med för första gången häromdagen

Vilken kvinna!

Det går nästan inte satt sätta ord på hennes fantastiska personlighet. Så full av liv, rolig, huvud på skaft och bedårande vacker. Många människor ser ju inte riktigt likadan ut i verkligheten som på bild, särskilt inte proffsbilder tagna och retuscherade av superfotografer. Lauren såg precis lika fantastisk ut. Som jag försökte förklara på jobbet idag, hon kom som ett stort hav och bara svepte över en. 

Däremot är ju Kalifornien en himlarns dum tidszon. 9 timmar bakåt, vilket resulterade i att mötet slutade först 23.00 och att John Blund kom hem till Tomtebovägen okristligt sent därefter. 

I helgen satsar jag på återhämtning och inleder den med familjemys ikväll, då mina föräldrar kommer på middag. 

Love, 
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar