Besökare

tisdag 23 februari 2016

Fantastisk Vinterdag

 Så mycket finare väder än vad vi hade idag, kan man nog omöjligen ha en vinterdag. 
Minus 1 i skuggan och flera plusgrader i solen. Dropp från taket och så skönt att jag nästan tog av mig vindtröjan i spåret. Idag åkte jag bara dryga halvtimman, precis så att jag hann från jobbet, åka en runda, duscha och sedan vara tillbaka på jobbet inom en timme. Ganska bra gjort, om jag får säga det själv.

I nuläget trivs jag så bra i spåren, att jag inte ens längtar till sommaren. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva faktiskt. Allt tack vare denna skidåkning, som är den på alla sätt bästa träningsformen som jag utövat de senaste 15 åren. 

Tänk om man kunde hitta någon träningsform som man trivdes lika bra med på sommarhalvåret. Gymmet? Nä, det är inte roligt i den bemärkelsen. Det är roligt att kunna forma kroppen som man vill ha den, men det har sällan varit så att jag har längtat efter att åka till gymmet. 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar