Besökare

måndag 29 februari 2016

Familjedagar

Efter lördagens kalas, fortsatte helgen i familjens tecken. Jag började med en tur på längdskidor och när jag skulle varva efter de förstas fem kilometrarna, bestämde jag mig för att strunta i skidorna och åkte hem och hämtade Älskling och September istället. 
 Det var nog bara någon enstaka plusgrad i skuggan, men i solen nådde termometern 10 grader. 
 Älskling och September 

Utöver familjemys blev det också jobb. Bland annat preppade jag en artikel till vår sajt och det tar alltid lite tid att få till dem med bra bilder och övrig textkomposition. Våra skribenter håller väldigt hög klass och det är lite lyxigt att ha som jobb att läsa igenom och bearbeta texterna. Artikeln jag preppade igår handlade om inre välmående och Älskling pikade mig lite välförtjänt när jag visade honom vilken bra artikel som skulle publiceras. "Lyssna till signalerna" stod det i artikeln och i nuläget säger signalerna att det är 2,5 vecka kvar till Egypten. Sol, bad och ännu mer familjemys!

Artikeln kan man för övrigt ta del av HÄR om man vill få lite inspiration till inre balans. 

Idag var det planeringsdag på dagis, så mormor som har sportlov den här veckan har varit här och busat med September några timmar medan jag åkte in till kontoret ett par timmar. Det är många järn i elden och en otroligt spännande resa Workout Empire står inför!

Love,
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar