Besökare

onsdag 8 april 2015

Bra förutsättningar

Jag är väldigt trött när klockan ringer strax  före halv sex på morgonen, men det hindrar mig inte från att kliva upp och köra min morgoncardio. Den här veckan jobbar jag dryga halvdagar och sitter mestadels framför datorn. Därför är det optimalt att köra ett konditionspass innan, så att man är vaken och alert från första minut framför datorn.

Många människor är trötta på morgonen och för många av dessa människor är det är inte ovanligt att gå på halvfart första timmen på jobbet. Att uppleva det ibland är inget att diskutera, men att göra det till en vana är en riktig waste of time and quality. Varför välja att vara trött och sannolikt prestera på en begränsad nivå, när det finns enkla alternativ? (Enklast är såklart att lägga sig i tid, men även det är svårt för många människor.)

Det är intensiva dagar när man styr över dem själv. Efter timmarna vid datorn väntar hela eftermiddagarna fyllda av bus och lek. Både jag och September somnar sött på kvällen, men vi har ändå två nätters usel sömn i bagaget nu. Lill-stjärnan har inte somnat om när hon vaknat på natten, efter att ha haft skapligt bra sovmönster i nästan fyra månader. Förhoppningsvis är det tillfälligt.

Love,
En mobilbloggande Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar