Besökare

onsdag 4 mars 2015

Får jag lov?

Nä, det får jag inte. Det är nämligen sportlov här i stan den här veckan, men den här gången innebär det föga ledighet för mig. I måndags åkte jag hemifrån redan klockan fem på morgonen, för att hålla i en utbildningsdag i Bålsta. Ett glatt och trevligt gäng, en bra dag, men ganska sen hemkomst. 
På förmiddagarna jobbar jag för fullt och sedan försöker jag att hämta September efter lunch eller lite tidigare på eftermiddagarna från dagis. Lite sportlovsmys måste man ju hinna med också. 
Mellan jobb, mys, snowracer och barnbak, så hinner jag även med några pt-kunder. 

Den här förmiddagen har jobbet flutit på bra, så idag hinner jag med en timmes lunch. Eftersom det kom två centimeter snö i natt, så tänkte den här optimisten pröva spåren igen. De såg inget vidare ut igår kväll, så då gick jag in på gymmet och körde i stakmaskinen istället. Det är en riktig plåga för överkroppen, coren och flåset. Efter lunch ska jag sedan möta upp dagens första klient och därefter blir det åter några timmars bus och mys med September. 

Love,
Carro 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar