Besökare

lördag 24 januari 2015

Krysset: När du vill vara dig själv för en stund...

Igår var jag och giggade på Krysset här i Söderhamn. Det var en bra kväll och jag tror jag pratar för samtliga närvarande att vi hade otroligt trevligt.
Sajid & Co levererade i baren och jag höll låga i 130 + 60 minuter. Det är länge att härja runt på scenen om man även tar i beräkning att jag har klippt bort nästan alla solon och instrumentala delar. Det blir helt enkelt väldigt mycket sång.
Jag hade några duktiga medsångare på scenen igår. Det är kul när folk tar för sig och framför allt så var det nog tack vare den positiva atmosfären i lokalen. Stämningen på topp och det var fart på dansgolvet. Människor som faktiskt var  sig själva och släppte loss precis som de ville. Lite after-ski-likt. Lite Norrland. Jag gillar det och är tacksam över att få vara en del av detta.


Love, 
Carro





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar