Besökare

tisdag 6 januari 2015

2015 är igång på allvar!

Idag påbörjade jag arbetsåret 2015. Årets första klient stod på agendan och efter ett spännande möte har jag skrivit ihop tränings- och kostupplägg, mailat några kunder och betat av diverse administrativa sysslor.

Imorgon börjar September på dagis igen. Jag jobbar då min första heldag med bland annat en ny klient, ett möte med en potentiell återförsäljare plus att jag måste städa upp det jag inte hann avrunda för jul på grund av VAB.

På torsdag blir det "vanligt" jobb heja dagen och efter det "vanliga" på fredag åker jag ner till Uppsala för att spela på Etage. Det är alltid otroligt roliga gig och liksom alltid passar jag på att träffa min gamla vän och kollega Elin i samma veva.

Jag är oerhört taggad inför det nya arbetsåret och jag ser fram emot att komma igång på allvar imorgon.

Love,
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar