Besökare

lördag 6 december 2014

Skön Lördag

I morse vaknade jag redan klockan halv fem och passade då på att sortera upp alla kläder som kom igår. Det tog två timmar och jag blev klar lagom till att resten av familjen vaknade till liv. På morgonen tog jag sedan en löprunda och det är så skönt att springa med bra energi i kroppen. På eftermiddagen hann jag även med ett pass rygg/biceps på gymmet. Iklädd de nyanlända plaggen, var motivationen på topp och jag märker att kroppen börjar återhämta sig från den slitiga hösten.

Vi var även i grannstaden och handlade idag. Kan ni tänka er att Älskling tillät mig att köpa en rosa gran och att jag inte ens behövde tjata? Han som har sagt att han aldrig skulle ha en gran. Nu har han två; en ute och en inne i rosa till råga på allt.

Här hemma blir det nu en lugn myskväll. En bytta Ben & Jerry's Satisfy My Bowl väntar i frysen. Det är min nya favoritglass och jag kan nästan rekommendera er att INTE testa den, då den är starkt beroendeframkallande...

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar