Besökare

fredag 26 december 2014

Familjefesten Imorgon - Fåtal Biljetter kvar!!!

 Imorgon är det alltså dags för reprisen av förra årets dundersuccé "Familjefesten" i A-hallen i Söderhamn. 
4 tunga namn från TV kommer för att utmanas av oss söderhamnare. Våra Spiderwomen Åsa Lemberg och Sofia Persson är taggade att ge dem en rejäl match.
 Robban Brolin och Erik Bäcklin har tillsammans med mig och Linnea Elfström tränat in bra tekniker i duellen och redan förra året vet vi ju att Robban gjorde mos av Aka Rahim i brottningen. Jag kan tänka mig att det ligger mycket revanschlust i luften imorgon. Det gör det såklart även från min sida och idag har jag fått hjälp av brorsan, som är Thaiboxningstränare, med riktigt schyssta tips och tricks för just brottningsgrenen. 
Helene Ahlson kommer att finnas på plats i form av domare det här året. På söndag kan man även boka in träningspass med henne på City Gym för det sanslöst billiga priset 100:-/pass. Man kan även delta på de båda träningspassen som hon kör, för sammanlagt 150:-. Erbjudanden som ALLA som är intresserade av styrketräning bör nappa på. Dels för att det är genant billigt, men framför allt för att Helene är en av Sveriges främsta PT.

Det finns ett fåtal biljetter kvar, som säljes på plast imorgon, lördag. Det gäller dock att vara ute i tid i sådana fall, då det var lång kö till "Sista Minuten-biljetterna". 
Själva tävlingen börjar 13.00.

Det är verkligen en ära att få representera CITY GYM, som lägger ner otroligt mycket jobb för att kunna bjuda upp till en riktigt trevlig och underhållande dag imorgon. 

Love,
Carro 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar